Familiens ønskeliste
Som regel blir jeg satt ut og helt tom i hodet når jeg får spørsmål om hva vi ønsker oss. Derfor vil jeg legge ut ting og tang her etterhvert som jeg kommer på det, så kan jeg heller svare -sjekk bloggen!

tirsdag 29. november 2011

Emmas møysommelige ønskeliste.

Jeg har lett for å tenke veldig praktisk når folk spør meg om hva barna ønsker seg -ulltøy er gjerne svaret.

Men når jeg ser hvordan Emma sitter i timesvis med lekekatalogene som kommer i posten og tenger kryss på nøye gjennomtenkte gaveønsker, så må jeg jo formidle dem.

Lille søte Emma-som gleder seg noe så fryktelig til jul!

Barbie Fashionistas dukker 






Barbie B-pad..




Barbie frisørsalong


En barbiedukke som heter Blair fra en serie som heter Barbie Prinsesseakademiet.


Et spill som heter Carneval


Disney Princess skoskap


Fashion girl sminkebord (starter tidlig disse små...)


Hello Kitty CD spiller




Hello Kitty Snow Riderz akebrett







Lego sykehus


Lego Belville hundehvalp

Littelest Pet Shop dyr (på salg på Barnas hus til kr 39,- ellers 119,- tror jeg)


Littelest Pet Shop fly


Littelest Pet Shop klubbhus


Littelest Pet Shop leketre

Mikrofon med stativ




Playmobil drømmeslott


Smurfesengesett.

Det er jo litt mer på lista (og nytt kommer stadig vekk på...) så det kommer nok flere innlegg når jeg får tid..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar